8 порад просування сайтів текстами

При просуванні власного товару, послуги або інформації за допомогою сайту – не варто забувати про найголовніший інструмент – контент. Звичайно можна мати постійну притоку відвідувачів і за рахунок контекстної реклами в Яндекс та Google. Але позиції сторінки при цьому без якісного тексту не зростатимуть, а переходи по рекламі дуже дорогі і часто в багатьох тематиках не окупаються. У цій статті йтиметься про те, як дотримуючись всього 8 рекомендацій завжди займати високі позиції в пошукових системах.

Унікальність понад усе?

Зазвичай роботи пошукових систем при відвідуванні сторінки в першу чергу враховують унікальність контенту. Так, майже під кожну сторінку сайту необхідно писати текст, при цьому просте копіювання з інших сайтів неприпустимо. Якщо пошуковик помітить неунікальний контент сайт, швидше за все, буде знижений у видачі або зовсім потрапить під фільтр. При цьому в більшості пошукових систем неможливо буде пробитися топ 30 у видачі, навіть за низькочастотними запитами. Навіть якщо всі тексти писалися без використання джерел, не зайвим буде перевірити їх за допомогою спеціалізованих сайтів, благо зараз їх вистачає. Непогано оцінювати контент відразу в 2 сервісах: Text.ru та Contentwatch. Важливо, щоб показник унікальності був вищим за 90%, для технічних текстів критерії трохи нижче. Все залежить від тематики, але прагнути до результату не нижче 80% унікальності.

Як у разі підвищення рівня унікальності не зіпсувати текст?

Унікальність, звичайно, дуже важлива, але при цьому не варто забувати і про смислове навантаження. Текст має бути максимально корисним та відповідати ключовим запитам за змістом. У тексті обов'язково варто уникати величезних рідких речень. Зайвої інформації, яка не відповідає запитам і вписана лише для збільшення унікальності. Для оцінки цих критеріїв також є безліч послуг. Виділити варто такі сайти: на тому ж Text.ru можна оцінити відсоток водності і запамленность тексту, glvrd.ru дозволяє оцінити стиль тексту і видалити все зайве. Зазвичай текст вважається читабельним, якщо запамленість не вище 60%, а glavred дає оцінку 7,5 або вище балів.

Правильна оптимізація.

Для хорошої оптимізації потрібні невеликі знання HTML. Якщо сайт керується за допомогою CMS, можна встановити плагін для роботи з текстом. Насамперед для статей довжиною понад 5000 символів або за наявності великої кількості ілюстрацій варто скласти колонку змісту на початку тексту. При натисканні на певний розділ, користувача має перекидатися на відповідний розділ тексту. Для того, щоб вивчити ці команди в HTML, достатньо подивитися кілька навчальних 10-15 хвилинних роликів. При використанні зображень їх також слід оптимізувати. При викладанні картинок прописується title, description та назва самого зображення. Обов'язково в alt вписується головне слово.

Підбір ключових слів.

Нерідко можна побачити, як недосвідчені веб-майстри роблять помилку при виборі ключів. Підбирати необхідно лише кілька основних ключових слів, які максимально відображають тематику сторінки. Не варто гнатися за найпопулярнішими фразами, наприклад, кілька сторінок за середньочастотними запитами легше просунути, ніж одну за високочастотними. Приріст відвідувачів при цьому буде не меншим. Контент повинен бути корисним та цікавим для аудиторії. Без цього ніяк не обійтися, можна унікалізовані та підтягнути контент за всіма пошуковими параметрами, але не отримати високих позицій у пошуковій системі. Працює це приблизно так-у пошукових систем існує критерій для оцінки актуальності контенту для аудиторії - відсоток відмов. Так якщо відвідувач не затримуватиметься на сторінці або проявлятиме якусь активність, сайт потрапляє під фільтр і втрачає свої позиції.

Не варто використовувати прийоми чорного та сірого SEO для просування!

Деякі веб-майстри досі можуть пропонувати швидко просунути сайт за допомогою різних хитрощів. Таких як невидимий текст, покупка дешевих посилань на сторінку або клоакінг. Пошукові роботи легко навчилися визначати чорне та сіре SEO, тому при оптимізації тексту потрібно виключити ці методи. Що робити, якщо текст нікуди помістити або він псуватиме дизайн сайту? Роботи пошукових систем не приділяють великої уваги дизайну, вони оцінюють лише контент. З цієї причини єдиний вихід із ситуації – міняти оформлення сайту.

Дотримання оптимальних лімітів для тексту

Часто помилкою стає штучне створення лімітів на кількість символів, насправді жодних лімітів не існує. Писати досить стільки, скільки потрібно на розкриття тієї чи іншої теми.

Веб студія SiTe-LiNe спеціалізується виключно на створенні сайт-візиток, інтернет-магазинів та корпоративних сайтів (порталів). Замовлення на інші види розробки сайтів не приймаються.
+38(066)-390-40-81
(Viber, Whatsapp, Telegram)

Для швидкого замовлення сайту, або підсумку вартості робіт по розробці сайту. Вам потрібно вказати тематику свого сайту, приклад (конкурента, або будь-якого сайту) котрий вам подобається. Для початку робіт вказати бажану колірну гаму сайту, назви сторінок (меню) котрі вам потрібні. Відправити тексти для сторінок (зазвичай це опис діяльності вашого бізнесу, контакти). Відправити при наявності фото матеріали для використовування їх для оформлення сторінок сайту. Все це ви можете відправити на пошту info@site-line.com.ua або у будь-який месенджер.

Карта сайту