Аналіз сайтів конкурентів

Аналіз конкурентів потрібно проводити при створенні сайту, а при пошуковому просуванні в обов'язковому порядку. Без нього ніяк не досягти успіху. Аналіз конкурентів при розкручуванні може займати більшу частину часу, ніж усі інші роботи.

Як проводити аналіз конкуренції та що робити

1. Дивимося код сайту, конкурента, структуру html сторінки, наявність тегів.

2. Також одразу виконуємо перевірку валідатором на помилки.

3. Перевіряємо кількість сторінок в індексі пошукових систем.

4. Перевіряємо посилання як внутрішні, і зовнішні. Якість посилань (залежить від того, які сайти посилаються на перевірений).

5. Швидкість сайту.

6. Унікальність сайту, контент.

7. Дизайн сайту, чи мотивує він до покупок, замовлень та зручність користування.

Після всіх виконаних процедур можна бачити, що потрібно робити з великим упором зі своїм сайтом для того, щоб наблизитися до конкурентів.

Аналіз конкуренції при постійно мінливому ринку та його лідерах, це постійна робота

Аналіз сайтів конкурентів

Чому аналіз сайтів конкурентів може бути непотрібним

  1. Ви захочете робити все так само. У такому разі ви просто нічим не виділятиметеся як для клієнта, так і для пошукових машин.
  2. Подивившись на сайти, Ви зможете зробити ті ж помилки, які вашим конкурентам просто сходять з рук, тому що вік сайту більший, цитування більше.
  3. Терміни реєстрації домену, потрібно враховувати не тільки існуючий вік, але ще й термін до якого продовжені домени конкурентів.
  4. Контактні дані – часто на сайтах вказана просто поверхова інформація. Адреса номери телефонів. Немає юр-даних, відсутні рахунки та ін.
  5. Часто подивившись заголовки, посилання, кількість сторінок та загальну картину оптимізації, забувається головне. Переглянути код та будову сайтів у ТОП, особливо його валідність на стандарти.

Часті дрібниці, на які ніхто не звертає уваги

Зібрано небагато пунктів, але їх достатньо для того, щоб зробити весь ваш аудит нульовим, якщо ви їх не врахуєте.

Читайте також