Чому дуже багато російськомовних результатів в пошуку Google?

Припущення до праці алгоритмів Google до того чому багато російськомовних результатів в пошуку Google?

Подивімось на картинку з ліву направо та спробуймо розібратись. 1 в нас йде користувач. 2. Пошук Google. 3. Основна версія сайтів 4. Розділ сайту іншою мовою.

Користувач отримує всю інформацію від Google. Той своєю чергою отримує інформацію від сайтів.   

Якщо основна версія сайту йде, наприклад російською мовою, а українська йде як друга мова. Логічно можна припустити що Google на пошуковий запит може показувати основну версію сайту і сторінку з неї для користувача котрий запит вводить українською мовою.

uauamova

Чому це так? Чому дуже багато російськомовних результатів в пошуку Google?

1. Основний сайт і всі його сторінки в пошуку мають більшу пошукову вагу ніж сторінки іншою мовою. Подивиться ріс 3 та 4, одразу зрозуміло що інша версія сайту вона захована за основну.

2. Дуже багато запитів російською мовою, так і Українською мають схожість. Тут теж логічно що система буде по перше основні сторінки які, на її думку, більш вагомі та релевантні відображати.

3. Що сайт, що запит користувача в одній країні. Тобто на думку пошукової системи, при тому що дуже багато сайтів в зоні ua, com.ua, kiev.ua та аналогічних сайтів у котрих основна мова російська. Вважати її основною мовою для сайтів в цих доменних зонах, та регіоні у котрому проводять запит. Та ще коли йдеться про сайти котрі мають дуже багато трафіку. Наприклад дуже багато інтернет-магазинів у котрих кількість відвідувачів сайту може бути сотні тисяч і мільйон на день. Авжеж Google по перше прасуватиме в пошуку основну версію сайту.

Можна навіть припустити що якби в нас усі сайти були англійскою мовою як основною, то навіть на україномовний запит пошук видавав би сторінки англійською мовою. Тут вихід тільки один. Коли дуже багато сайтів в зонах ua, com.ua, kiev.ua та котрі мають трафік і система їх може аналізувати будуть Українською мовою. Тоді й система буде будь-де видавати Українською мовою результати. Звісно можна і звинувачувати Google у всіх бідах, але це смішно буде. Google це тільки машина, яка робить свое діло - управляють машиной люди.

Як заставити пошукову систему навіть на іншомовні запити відображати результати пошуку українською мовою?

Це вже задача для SEO спеціалістів просуваючих сайт. Як на мою думку я це бачу.

1. Треба створювати другу версію сайту повноцінно. Якщо ви хочете покрити запити другою мовою – це потрібно. Якщо у кожній сторінці буде дублікат іншою мовою, система все це зрозуміє. І тут ми вже отримаємо дуже багато результатів основною мовою, навіть на деякі запити другою мовою.

2. Варіант без створювання другої версії сайту. Зовнішні посилання. Якщо будуть зовнішні посилання на основну сторінку іншою мовою, таким чином пошукові алгоритми можуть зрозуміти що це є одне і те саме. Но цей варіант не ідеальний і можливо може привести до того що пошукова система зрозуміє посилання як спам.