Follow та nofollow посилання – які посилання вибирати для просування

Посилання nofollow - це звичайні посилання змушують робота Google враховувати це посилання і переходити по ньому. Посилання nofollow - це посилання, що забороняють боту переходити по ній і враховувати її. Докладніше на сторінці першоджерела - https://support.google.com/webmasters/answer/96569?hl=ua. Кожен SEO спеціаліст застосовує теги у своєму розумінні.

Давайте розглянемо кілька варіантів застосування посилань

Приклад 1. Сайт А пише статтю та рекомендує сайт Б як відповідний для тематики своєї статті – тут ідеально просте посилання follow у вигляді назви сайту + поруч текст посилання.

Приклад 2 Сайт А (блог, сайт або ін.) реально шукає спонсора для підтримки свого існування і має кілька рекламних місць. Всі рекламні посилання з такого сайту повинні бути з nofollow тегом.  

Для пошукового просування, розкрутки сайту у пошукових системах важливі всі посилання та перші та другі.

Нагадуємо неправильне використання посилань, сайтів з яких ставляться посилання на ваш, призводить лише до плачевних результатів SEO. Замовляйте лише якісне просування у людей з досвідом робіт та досягненнями у конкурентних тематиках.

Трохи про посилання просування

Якщо ви займаєтеся покупкою посилань і на сайті донорі приклад 1000 сторінок, 500 з них посилаються на інші сайти – такий сайт будь-яка пошукова система помітить і визначить як посилання на смітник. Покупка посилання з такого сайту, викидання грошей. Тільки пошукова система знає ліміт вихідних посилань із сайту. Якщо сайт посилається більш, ніж на 10 інших сайтів різної тематики, вам посилання з нього, швидше за все, буде марним. Звичайно, все залежить від сайту загалом та його обсягів. Сайт з кількістю сторінок більше 10 000 та безліччю розділів, може посилатися і на більш ніж 10 сайтів.

Ідеальний варіант отримання посилань – це коли ви станете спонсором 3-10 сайтів блогів, сайтів з урахуванням розміщення банера або посилання на ваш сайт з усіх сторінок. Таким чином, ви постійно отримуватимете нові посилання з нових сторінок, нехай навіть вони будуть нетематичні і знаходиться в тезі nofollow.

Пошукові системи ведуть до того, що посилання впливають на просування, і це один з основних алгоритмів ранжування. Але якість посилання має перше значення.

На біржах багато сайтів, що продають посилання – але не завжди посилання вартістю приклад 1000 грн буде краще, ніж за 100 грн. У будь-якому випадку, купуючи посилання в статтях, ви ризикуєте закрити своєму сайту дорогу в ТОП.

Якщо сьогодні ваш донор хороший – то завтра, наторгувавши посилань – він 100% скотиться за всіма характеристиками. Тому Google неодноразово заявляли, що покупка посилань – це викид грошей.  

Пошукайте кращі сайти, які продають банерні місця, отримайте природне посилання. На практиці видно, що сайти, що посилаються один на одного у вигляді рекомендацій, отримують один від одного посилання у вигляді 2-10 штук. Перебувають у ТОП пошукових систем роками.

Веб студія SiTe-LiNe спеціалізується виключно на створенні сайт-візиток, інтернет-магазинів та корпоративних сайтів (порталів). Замовлення на інші види розробки сайтів не приймаються.
+38(066)-390-40-81
(Viber, Whatsapp, Telegram)

Для швидкого замовлення сайту, або підсумку вартості робіт по розробці сайту. Вам потрібно вказати тематику свого сайту, приклад (конкурента, або будь-якого сайту) котрий вам подобається. Для початку робіт вказати бажану колірну гаму сайту, назви сторінок (меню) котрі вам потрібні. Відправити тексти для сторінок (зазвичай це опис діяльності вашого бізнесу, контакти). Відправити при наявності фото матеріали для використовування їх для оформлення сторінок сайту. Все це ви можете відправити на пошту info@site-line.com.ua або у будь-який месенджер.

Карта сайту