Кейси SEO-просування студії SiTe-LiNe

На сторінці будемо публікувати статистику просування та роботи, які роблять сайти клієнтів відвідуваними та прибутковими. Вартість пошукового просування для всіх сайтів однакова , на основі існуючої пропозиції.

Начнемо з кейсів нових сайтів, вони найцікавіші, оскільки багато хто хоче розпочати свій бізнес у мережі з мінімальними вкладеннями. Новий сайт найскладніший для просування.

Кейс сайту інтернет-магазину з продажу товарів для дачі та господарства. 1700 товарних позицій. Зростання трафіку з пошукових систем дуже швидке (у січні тільки роботи почалися) все тому, що сайт не додавався на пошук у порожньому вигляді. Клієнт наповнивши сайт товаром, після правок товарів, додавання мікророзмітки, генерації адрес сторінок та мета тегів, повної валідації коду сайту, сайт відразу підхоплюється пошуковими системами.

SEO кейс агромагазину

Кейс SEO-просування сайту

Стаття друкувалася 02 березня 2017 року, давайте подивимося, що досягли через 2 місяці, разом виходити 4-5 місяців роботи і сайт підходить до 100 відвідувачів з пошукових систем, дивіться кейс.

Кейс SEO просування сайту

Інший кейс - це роботи з сайтом інтернет-магазином посуду Біол. Роботи ведуться постійно, збільшення цитування сайту, оптимізація коду. Сайт поступово, природно, з нуля набирає популярності та відвідуваності з пошукових систем.

SEO кейс магазину посуд

Кейс SEO-просування сайту

Ще один яскравий приклад просування сайту продаж насіння квітів, після оптимізації сайт моментально набирає обертів протягом першого місяця робіт.

SEO кейс магазин квітів

Кейс SEO-просування сайту

Дивимося зараз за 2 місяці, сайт виходить на другу сотню відвідувачів на день і має до 10 замовлень на добу. Звичайно цьому сприяє факт наявності постійних клієнтів, але все одно далеко не завжди такий результат можна досягти у короткий термін з малим, мінімальним бюджетом на просування.

Кейс SEO-просування сайту

Від складніша конкурентна тематика дитячого одягу. Але все одно вже протягом трьох місяців робіт видно результати у вигляді відвідуваності. Дивіться кейс.

SEO кейс дитячі товари

Кейс SEO-просування сайту

Ну, а це кейс сайту продаж велосипедів, який дістався нам уже з відвідуваністю. У перші місяці робіт вдалося підвоїти трафік, оскільки сайт був повністю не оптимізований. Цього року продовжуються роботи, і ми прагнемо під час сезону продажу підвоїти результат минулого року. На фото нижче видно, що максимальний результат літа минулого року вже перевищено на початку березня.

SEO кейс продажів велосипедів

Кейс SEO-просування сайту

У травні запустили ще й контекстну рекламу, і за графіком видно, що сайт взяв злітну смугу, понад 500 відвідувачів із пошуку, до 100 з інших сайтів та реклама для впевненості.

Кейс SEO-просування сайту

За рік ми досягли потроїння відвідуваності та відповідно продажів, дивіться самі, понад 57% трафіку з пошукових систем та всього 7% з реклами.

Кейс SEO-просування сайту

Ну наостанок наш проблемний кейс парфумерії, замовник на протязі першого року 3-4 рази повністю змінював структуру каталогів, їх назви та вкладеність через це на графіку ми видим що зростання і є але він дуже повільний категоріями і ми повністю привели сайт до порядку технічно, тому чекаємо зростання відвідуваності. Тому ми й говоримо всім, що якщо ви хочете зростання відвідуваності, то спочатку потрібно зробити сайт, наповнити його, а потім на пошук додавати.

Кейс SEO-просування сайту

Читайте також