На сторінці будемо публікувати статистику просування та роботи, які роблять сайти клієнтів відвідуваними та прибутковими. Вартість пошукового просування для всіх сайтів однакова , на основі існуючої пропозиції.
Начнемо з кейсів нових сайтів, вони найцікавіші, оскільки багато хто хоче розпочати свій бізнес у мережі з мінімальними вкладеннями. Новий сайт найскладніший для просування.
Кейс сайту інтернет-магазину з продажу товарів для дачі та господарства. 1700 товарних позицій. Зростання трафіку з пошукових систем дуже швидке (у січні тільки роботи почалися) все тому, що сайт не додавався на пошук у порожньому вигляді. Клієнт наповнивши сайт товаром, після правок товарів, додавання мікророзмітки, генерації адрес сторінок та мета тегів, повної валідації коду сайту, сайт відразу підхоплюється пошуковими системами.
Стаття друкувалася 02 березня 2017 року, давайте подивимося, що досягли через 2 місяці, разом виходити 4-5 місяців роботи і сайт підходить до 100 відвідувачів з пошукових систем, дивіться кейс.
Інший кейс - це роботи з сайтом інтернет-магазином посуду Біол. Роботи ведуться постійно, збільшення цитування сайту, оптимізація коду. Сайт поступово, природно, з нуля набирає популярності та відвідуваності з пошукових систем.
Ще один яскравий приклад просування сайту продаж насіння квітів, після оптимізації сайт моментально набирає обертів протягом першого місяця робіт.
Дивимося зараз за 2 місяці, сайт виходить на другу сотню відвідувачів на день і має до 10 замовлень на добу. Звичайно цьому сприяє факт наявності постійних клієнтів, але все одно далеко не завжди такий результат можна досягти у короткий термін з малим, мінімальним бюджетом на просування.
Від складніша конкурентна тематика дитячого одягу. Але все одно вже протягом трьох місяців робіт видно результати у вигляді відвідуваності. Дивіться кейс.
Ну, а це кейс сайту продаж велосипедів, який дістався нам уже з відвідуваністю. У перші місяці робіт вдалося підвоїти трафік, оскільки сайт був повністю не оптимізований. Цього року продовжуються роботи, і ми прагнемо під час сезону продажу підвоїти результат минулого року. На фото нижче видно, що максимальний результат літа минулого року вже перевищено на початку березня.
У травні запустили ще й контекстну рекламу, і за графіком видно, що сайт взяв злітну смугу, понад 500 відвідувачів із пошуку, до 100 з інших сайтів та реклама для впевненості.
За рік ми досягли потроїння відвідуваності та відповідно продажів, дивіться самі, понад 57% трафіку з пошукових систем та всього 7% з реклами.
Ну наостанок наш проблемний кейс парфумерії, замовник на протязі першого року 3-4 рази повністю змінював структуру каталогів, їх назви та вкладеність через це на графіку ми видим що зростання і є але він дуже повільний категоріями і ми повністю привели сайт до порядку технічно, тому чекаємо зростання відвідуваності. Тому ми й говоримо всім, що якщо ви хочете зростання відвідуваності, то спочатку потрібно зробити сайт, наповнити його, а потім на пошук додавати.
Створення інтернет-магазину | Сайт візитка | Landing Page | Розробка сайту компанії | Просування
Ілля Проскуряков
(068) 907 7688
(Viber, Whatsapp, Telegram)
Ще послуги: Фотограф Київ | фото та відео Київ
Карта | Політика конфіденційності | Блог
Усі авторські проєкти та послуги котрі можуть вас зацікавити: Каталог сайтів | Статті та каталог веб студій | Статті та каталог будівельної тематики | Статті та каталог магазинів техніки | Статті та каталог автотематика | Biz.net.ua