Хороша картка товару інтернет-магазину, запорука успіху
Інтернет-магазин може виглядати як завгодно, але картка товару має бути оформлена таким чином, щоб викликати у відвідувача бажання купити товар саме у вас . Конкуренція скрізь величезна і ви повинні розуміти такі складові правильно створеної картки товару.

Дизайн та оформлення – якщо ви продавець, ви повинні розуміти, що дизайн не є фактором покупки. Ви купували телефон, телевізор або одяг на сайті тільки через те, що він виглядає найкрасивіше? Швидше за все, ви навіть і не згадаєте, як виглядає сайт, на якому ви робили покупку. Все тому, що ваша увага була не на самому сайті, а на товарі, і перевагах, які підвели вас до покупки саме на цьому сайті.
Хороша картка товару – це не реклама вашого сайту, його дизайну та ін. а товар. Основне завдання магазину – це продаж товарів. Якщо ви хочете авторський дизайн та красу – замовте у художника картину та повісьте у себе над комп'ютером.
Успішна картка товару інтернет-магазину відображає сам об'єкт, ціну, заклик до дії (кнопка купити) та переваги. І саме правильно вказавши останню "переваги" ви робите продажі. Зазвичай, це доставка, знижка, додатковий сервіс. Ви повинні вирішити для себе, чим ви виділіте покупку або замовлення у вас краще, ніж на інших аналогічних сайтах.
Сьогодні навіть пошукові системи враховують фактор переваги вашого сайту – це не опис товару, а саме такі елементарні речі, як розписані характеристики, фотографії та умови доставки та оплати.