Контентна стратегія просування сайту

Контентна стратегія просування сайту

Контентна стратегія просування сайту - просування, розкрутка сайту – великий, дорогий і довгий процес з безліччю варіантів способів досягнення цілей. Цілями ми називаємо Топ позиції, зростання відвідуваності.

Тренди – якщо стежити за трендами пошукового просування та застосовувати їх одразу на практиці (своєму сайті) можна миттєво отримати деякі плюси. Приклад - спочатку 1-2 роки пошукова система могла давати сайту плюси та топ позиції тільки, наприклад, за перехід на https протокол або виділений IP, AMP. Пізніше коли технології стають необхідністю для кожного сайту їхня пряма перевага (бонус) зникає. Пошуковики часто змінюють тренди та вносять нововведення, за якими потрібно стежити, читати блоги, офіційні заяви та багато іншого. Загалом немає якогось певного підходу для того, щоб зайняти ТОП позиції. Тому й інформація про SEO швидко застаріває, тому що оновлюється з кожним роком.

Контентна стратегія просування сайту

На відміну від інших способів і варіантів просування вигідний і перспективний, на довгий час. Контентне просування – це написання статей, розміщення на сайті. Унікальні фото, відео, можливе створення свого каналу на ютубі.

Після змін трендів – якщо сайт, його основна частина складається з різноманітного контенту та сайт є першоджерелом даного контенту, на такий сайт, як правило, тренди особливо не впливають. Хоча всі інші сайти можуть покотитися вниз, вгору, стрибати по ТОП 10-30 - сайт з контентним просуванням постійно залишається в топ. Звичайно, це не означає, що враховувати зміни та нововведення не варто, такому сайту все лише в плюс.

На практиці помічено не один сайт без https, IP, AMP та навіть мобільної версії в ТОП пошукової системи та з трафіком за 100-300 відвідувачів у комерційній тематиці. Все тому, що на сайті багато різноманітного контенту, сайт старий, свого часу періодично оновлюється. Такий сайт називають сайт для людей. Новий сайт звичайно повинен враховувати всі тренди та використовувати контентне просування спільно з іншими методами розкручування.

Мінус контентного просування

Швидкість, просувати сайт лише одним контентом, складно, дорого і довго близько 12-24 місяців. Тому використовувати тільки його не варіант.

Спільне використання кількох методів розкручування

Реклама, збільшення посилального, контент дають моментальні результати за наростаючим графіком відвідуваності. За такого підходу протягом 12 місяців можна зробити будь-який проект окупним, успішним.