Реклама, головні фактори 2022

Бюджет

Якщо ви правильно розрахуєте свій бюджет у відповідності з мінімально можливим доходом та виходом у плюси, ви постійно потрапите на хвилю успіху та доходу. У кожного бізнесу все індивідуальне. Для розрахунку вартості реклами ви можете скористатися сервісами Google, а також Facebook при старті реклами відображає можливе витрачені кошти та кількість переходів з реклами. Найголовніше це розрахувати, побачити для себе максимально можливо витрачені кошти та мінімально можливий дохід, за якого ви будете в плюсі.

Таргейтинг

Сьогодні багато молодих компаній, які займаються рекламою, можуть робити ставки і багато розповідати про таргейнтінг. Таргейтинг реклами – це вибір аудиторії, на яку ваша реклама найважливіша і потрібна. Це, з одного боку, дуже важливо, з іншого боку навіть мінус.

Найголовніший мінус таргейтингу – це конкуренти, конкурентів у деяких нішах, може бути більше ніж клієнтів), чим точніше ви налаштуєте таргейтинг тим більша ймовірність того, що вас будуть дивитися і відвідувати тільки конкуренти.

Плюс таргейтингу сьогодні – це, звичайно, більш цільова аудиторія. Але! як правило, такої вже сьогодні немає, чому? Оскільки інтернет дуже розвинувся, інтернет сьогодні це більше ніж телевізор учора. Таргейтинг був дуже гарний 10 років тому, сьогодні бабуся та дідусь з більшою ймовірністю можуть використовувати інтернет та робити покупки. Також діти, дитина, яка раптом побачить якийсь товар, може з легкістю просити свою маму, тата, купити їй це. У результаті ми отримуємо все так само, як і в телевізорі, тому ви завжди повертатиметеся до першого правила – правильно постійному бюджету та ймовірному мінімальному доходу.  

Терміни

Якщо ви розраховуєте на швидкий прибуток протягом 1-2х місяців і повернення коштів з прибутком, тут ви швидше за все розчаруєтеся і нічого не отримаєте. За швидкий термін можна лише квитки продати до театру. ТБ або іншу техніку з хорошим прибутком сьогодні швидко не продаси. Ви повинні розуміти, що люди багато шукають, порівнюють і лише потім купують чи приймають рішення. Зі свого досвіду можу сказати, що даний термін це приблизно від 3-х місяців. У результаті рекламу потрібно запускати з бюджетом та терміном як мінімум на 6 місяців.

Алгоритми

Хитрі алгоритми будь-якої рекламної мережі грають як на руку вам, так і проти вас. Приклад ви запустили рекламу на один місяць, система підбирає для вашого оголошення кращі майданчики по співвідношенню, кліки, перегляди, час перебування, дії, загалом алгоритми записують всю аналітику і наступним користувачам ваша реклама відображається, ґрунтуючись на поведінці та результатах попередніх показів і переходів . Таким чином, найкращий таргейтинг на основі уподобання користувача робить вже сама система (штучний інтелект) і чим довше він працює, тим кращий результат який виключає зайві кліки, і покази аудиторії якої ваша реклама швидше за все буде не цікава. Якщо ви зупинили рекламну компанію, у вас закінчилися кошти, алгоритми їх настроювання, пам'ять щодо поведінки користувачів, що накопичилася для вашої рекламної компанії, може просто обнулитися. Щоразу коли ваша рекламна компанія зупиняється повністю навіть на 1 годину, є великий ризик того, що ви весь час починатимете все з початку. Ніколи не зупиняйте рекламну, компанію, зменшити кількість кліків, витрат, ви завжди можете встановити мінімальний бюджет.

Усього 4 фактори, які вам реально знадобляться. Ви можете слухати та відвідувати безліч тренінгів з реклами, але в результаті ви все одно упреєтеся в ці 2-4 або навіть один перший фактор.

Веб студія SiTe-LiNe спеціалізується виключно на створенні сайт-візиток, інтернет-магазинів та корпоративних сайтів (порталів). Замовлення на інші види розробки сайтів не приймаються.
+38(066)-390-40-81
(Viber, Whatsapp, Telegram)

Для швидкого замовлення сайту, або підсумку вартості робіт по розробці сайту. Вам потрібно вказати тематику свого сайту, приклад (конкурента, або будь-якого сайту) котрий вам подобається. Для початку робіт вказати бажану колірну гаму сайту, назви сторінок (меню) котрі вам потрібні. Відправити тексти для сторінок (зазвичай це опис діяльності вашого бізнесу, контакти). Відправити при наявності фото матеріали для використовування їх для оформлення сторінок сайту. Все це ви можете відправити на пошту info@site-line.com.ua або у будь-який месенджер.

Карта сайту