Реклама Google, як не спустити всі свої кошти

Всім клієнтам студія SiTe-LiNe завжди рекомендує планувати бюджет для реклами як мінімум на 3-6 місяців. 1-2 місяці, як показує практика, нічого крім розтрат не приносять. Навіть 6 місяців може бути мало.

Наша порада – починайте з мінімального бюджету на проведення рекламної компанії та поступово збільшуйте її за потреби. Якщо ви замовляєте та оплачуєте послуги реклами фахівцям, будьте готові до того, що результату перші 1-3 місяці можна і не отримати.

Настроєної та готової приносити дохід рекламної компанії просто не існує. Рекламній системі Google потрібен час для того, щоб відбирати потрібні майданчики для показу саме вашої реклами, а менеджеру потрібно постійно проводити тестування з рекламними блоками, фразами. Тільки при постійній роботі з рекламою можна вийти на рівень, коли вона окупатиметься.

Читайте також