Юзабіліті сайту: як покращити сайт та зробити його зручним

Як відомо, юзабіліті сайту – це рівень зручності його використання відвідувачами та пошуковими роботами. Розглянемо це питання трохи докладніше.

Як зробити юзабіліті сайту? Насамперед необхідно писати якісний текстовий контент. Якщо ваш сайт робиться для користувачів, то про них вам і треба дбати насамперед. Адже головне завдання власника web-ресурсу зробити так, щоб сайт сподобався відвідувачу, і він став його постійним користувачем.

Щоб покращити юзабіліті, необхідно провести деяку роботу над web-ресурсом, а саме зробити його зручним та привабливим для відвідувачів. Перший тест щодо зручності користування сайтом, можна перевірити і на собі коханому.

Ось деякі рекомендації щодо покращення якості юзабіліті web-сайту:

1. Сайт повинен швидко відкриватися в будь-якому браузері, жоден користувач не довго чекатиме. Він просто закриє ресурс та піде шукати інформацію в іншому місці. Найбільш оптимальний час становить не більше двох-трьох секунд.

2. Щоб більше не мучитися питанням – як зробити юзабіліті сайту зручним, зробіть дослідження навігації сайту. Адже користувач приходить не для того щоб переглядати рекламні блоки на сайті. Йому потрібна інформація, і чим він її швидше знайде, тим краще юзабіліті вашого сайту.

3. Сайтів в інтернет-просторі велика кількість, тому зробіть свій проект для відвідувачів. Це робиться за допомогою гарного привабливого web-дизайну, так і розміщуючи у шапці сайту власний логотип. Власне, створюючи та розвиваючи web-ресурс, його власник створює власний бренд.

4. Намагайтеся робити так, щоб інформація була дохідливою і простою. Якщо використовуються спеціальні терміни, необхідно їх розшифровувати.

5. У верхній частині сайдбару, розміщуйте посилання на найпопулярніші статті або виведіть блок записів, що найбільше коментуються. Також, зробіть перелінування сторінок ресурсу. Це значно підвищить кількість переглядів і час перебування відвідувачів на вашому ресурсі. Після кожної статті розміщуйте блок подібних записів.

Однак, після створення web-ресурсу та перед розміщенням його у всесвітньому павутинні, необхідно зробити таку річ:

Аналіз юзабіліті сайту. Більшість недоліків у usability легко уникнути ще в процесі проектування ресурсу, але як перевірити зручність вже діючого веб-порталу. Як саме визначити чи необхідне сайту перепроектування, чи буде пропорційно просто перетворити деякі тексти і позбутися непотрібних пунктів? Для того, щоб отримати відповідь на це питання треба провести:

• класифікацію розміщення основних функціональних блоків;
• експрес-аналіз usability;
• дослідження навігаційних шляхів з web-ресурсу.

В результаті зробленого дослідження юзабіліті сайту, складається список необхідних заходів, які спрямовані на покращення використання сайту. У результаті, всі дії спрямовуються на збільшення рівня конверсії та кількості переглянутих веб-сторінок.

Це може допомогти основний закон usability: доменне ім'я має досить легко залишатися в пам'яті, на додаток висвітлювати вид діяльності власника. Адреси (URL) головних розділів необхідно складати зі слів, що легко запам'ятовуються. У питанні пошукового просування сайту — це є важливим питанням, оскільки доменні імена та назва сторінок, у яких містяться "ключовики", будуть знаходитися на високих позиціях у результатах пошуку.

Також для поліпшення юзабіліті багаторівневих web-сайтів неухильним фактором є присутність на сайті "хлібних крихт". Шлях до перегляданої сторінки відносно головної, щоб відвідувач міг розуміти де зараз він знаходиться.

Для юзабіліті це створює додатковий ефект: коли назви розділів сайту відповідають пошуковим запитам, під які вони оптимізовані, то "хлібні крихти" будуть додатковими внутрішніми посиланнями. Тобто головні розділи будуть просуватися за необхідними запитами.

Поліпшення якості юзабіліті web-ресурсу дає хороший ефект при просуванні внутрішніх сторінок, у той же час вкладення коштів у просування сайту з поганим юзабіліті не дасть бажаного ефекту. З цього випливає, що usability та seo є взаємозалежними речами, і тому їх розвиток має бути одночасним.

Веб студія SiTe-LiNe спеціалізується виключно на створенні сайт-візиток, інтернет-магазинів та корпоративних сайтів (порталів). Замовлення на інші види розробки сайтів не приймаються.
+38(066)-390-40-81
(Viber, Whatsapp, Telegram)

Для швидкого замовлення сайту, або підсумку вартості робіт по розробці сайту. Вам потрібно вказати тематику свого сайту, приклад (конкурента, або будь-якого сайту) котрий вам подобається. Для початку робіт вказати бажану колірну гаму сайту, назви сторінок (меню) котрі вам потрібні. Відправити тексти для сторінок (зазвичай це опис діяльності вашого бізнесу, контакти). Відправити при наявності фото матеріали для використовування їх для оформлення сторінок сайту. Все це ви можете відправити на пошту info@site-line.com.ua або у будь-який месенджер.

Карта сайту