Реклама сайту

Реклама сайту
Реклама сайту

Реклама сайту в пошукових системах – це перші 4 позиції в пошуковій машині Google. Сайт з’являється одразу після того, як реклама оплачена. Позиції, кількість показів, днів, відвідувачів залежить тільки від вашого бюджету.

Контекстна реклама сайту – Як це відбувається?

Після оплати послуг створення сайту ми можемо настроїти обліковий запис Google AdWords. Вартість послуг 2500 грн. Ми пропонуємо якісне настроювання реклами, встановлення та суміщення кодів аналітики, ремаркетингу від пошукової системи Google.

Що входить до налаштування Google AdWords

У налаштування входить: підбір та погодження фраз для реклами щодо тематики, створення 1-3 х рекламних блоків, передача вам паролів та логінів. Спосіб подальшої оплати – банківський платіж. Мінімальний бюджет, на який настроюється реклама 3000 грн у місяць.

Як бонус ви також можете отримати купон номіналом 1500 грн. (Видається менеджером Google) Видача та наявність купонів залежить від політики компанії на момент запуску реклами.

Реклама сайту – Що для цього потрібно

Для запуску реклами необхідно, щоб сайт був наповнений хоча б на 80% і більше. На сайті мають бути вказані контакти для зв’язку з вами. Після створення облікового запису для сайту. Вам необхідно налаштувати платіжні дані ввівши свою інформацію і відповідно для запуску реклами зробити платіж.

Після передачі вам облікового запису Вам потрібно ввести свої платіжні дані та провести платіж

Реклама в соціальних мережах – Facebook та інші

Реклама в соціальних мережах - Facebook та інші

Реклама в соціальній мережі, приклад Facebook може бути дуже ефективна. Все залежить від вашої аудиторії, ринку, часу. Кожному бізнесу обов’язково слід пробувати рекламу у соціальних мережах. Зауважте, що, запустивши рекламу на Facebook, ви відразу отримуєте і рекламу в Instagram – це 2 найпопулярніші соціальні мережі в Україні.

Переваги реклами в соціальних мережах

Під час налаштування можна вибрати таргейтинг, регіон показу, вік та інтереси користувачів, яким буде показуватися ваше оголошення. На відміну від пошукової реклами – соціальна мережа не гадатиме, і вгадувати вік, стать та інтереси – всі ці дані беруться з облікових записів користувачів.

Вартість реклами в соціальних мережах

Ціна реклами помітно дешевша, ніж у пошуковій мережі, але мінімальний бюджет на місяць все одно такий самий від 1500-3000 грн. Система реклами Facebook інтегрується з вашою платіжною карткою, кошти знімаються за фактом витрати та досягнення певної межі для зняття коштів.

Чому реклама краща за SEO розкрутку – міркування

Займаюся розробкою сайтів, їх рекламою та просуванням з 2008 року. У наш час можна сміливо говорити, що для малого та середнього бізнесу, старту, реклама скоріш краще, ніж SEO розкрутка сайту. Реклама працює швидко – і це головний фактор чому вона краще. SEO розкрутка – працює довше або весь час. Ідеально для просування сайту обидва варіанти.

Переваги реклами сайту

  1. Реклама запускається та налаштовується за 1-2 дні, далі система чекає надходження коштів, показ оголошень починається.
  2. Можна налаштовувати як завгодно, на будь-який регіон, бюджет, час, точну відповідність ключовому запиту.
  3. Практично всі, хто замовляє рекламу стабільно протягом 6-12 місяців, продовжують її замовляти та оплачувати роками далі. Винятки тільки користувачі, що вирішили спробувати 1-3 місяці для тесту, тестів тут немає, Ви або працюєте з рекламою або не працюєте з рекламою.
  4. Ще раз про бюджет, він справді будь-який можливий, можете витратити 100 грн, налаштувати на 100% відповідність фразам, отримати на свій сайт кілька потенційних клієнтів і можливо навіть продаж та замовлення.

Мінуси реклами сайту

Мінусів не так багато, але є – якщо ваш бюджет закінчився та ви його вчасно не поповнили. Алгоритми реклами можуть почати знову сканувати сайт та шукати найвигідніші майданчики та позиції для відображення вашого сайту.

Переваги у SEO розкрутки

Переваги у SEO розкрутки. Перевага полягає в тому. Якщо сайт почав подобається пошуковим системам, відвідуваність з пошуку збільшується, тримається на прийнятному рівні. Як правило, це може тривати кілька років поспіль або навіть довічно. Тому якщо вас лякають терміни 6 місяців – 1 рік робіт, повинні зрозуміти, що в результаті в будь-якому випадку настане той момент. Що ви забудете про витрачені кошти, отримуватимете тільки прибуток. Мінус у SEO це лише один – роботи мають бути реально помітними та постійними. Це постійне масштабування сайту у всіх поняттях як внутрішньо, так і зовні.

Коли треба замовляти рекламу сайту

Замовлення реклами сайту залежить від кількох факторів, які потрібно враховувати, щоб досягти максимальної ефективності. Ось основні моменти, на які варто звернути увагу:

Мета реклами:

  • Запуск нового сайту: Якщо ви тільки запускаєте новий сайт, то реклама може допомогти швидко залучити перших відвідувачів і створити початкову аудиторію.
  • Акції та події: Якщо у вас планується певна акція, розпродаж чи інша важлива подія, варто почати рекламну кампанію за кілька тижнів до її початку, щоб підготувати аудиторію.
  • Підвищення впізнаваності бренду: Реклама може бути безперервною, якщо ваша мета — підвищити впізнаваність бренду.

Сезонність:

  • Сезонні товари чи послуги: Якщо ваш бізнес пов’язаний з сезонними товарами чи послугами, починайте рекламу заздалегідь, наприклад, за місяць до початку сезону.
  • Святкові періоди: Напередодні свят, таких як Новий рік, Різдво, Чорна п’ятниця тощо, конкуренція за рекламні майданчики зростає. Плануйте свої кампанії заздалегідь.

Аналіз цільової аудиторії:

  • Час активності аудиторії: Досліджуйте, коли ваша цільова аудиторія найбільш активна в Інтернеті, і плануйте кампанії на цей період.
  • Географічне розташування: Якщо ваша цільова аудиторія знаходиться в різних часових поясах, врахуйте це при плануванні запуску реклами.

Конкуренція:

  • Аналіз конкурентів: Спостерігайте за активністю ваших конкурентів і намагайтеся вийти на ринок раніше або запустити більш агресивну кампанію у відповідь на їх дії.

Бюджет:

  • Розподіл бюджету: Плануйте свій рекламний бюджет так, щоб мати можливість запустити рекламу у ключові моменти і не витрачати все одразу.

Тестування, оптимізація:

  • A/B тестування: Починайте з невеликих кампаній для тестування різних форматів і повідомлень, а потім масштабувати найбільш ефективні.

Якщо ви тільки починаєте або не впевнені в тому, коли саме краще запустити рекламу, можна звернутися до спеціалістів з інтернет-маркетингу або скористатися онлайн-платформами, які допомагають у плануванні та запуску рекламних кампаній.