SEO що робити, а що ні

SEO що робити, а що ні

SEO що робити, а що ні? Просувати сайти в Україні з кожним роком все складніше, оскільки конкуренція зростає, пошукові системи змінюють свої алгоритми, додають нові.

На що звернути увагу при SEO просуванні сайту?

  1. Наявність SSL і виділеного айпі адреси – ця зв’язка дуже добре допомагає сайту (перевірено на власному досвіді). Тішаться всі реєстратори – раніше вони заробляли тільки на хостингу та доменах тепер ось, додатковий дохід.
  2. Наявність контактів на сайті – без них це і не сайт взагалі, а звичайна довідкова служба, чим ширше представлені контакти, із зазначенням усіх даних компанії, тим краще ви показуєте свою відкритість, доступність.
  3. Чистота коду сайту, стилів, скриптів – помітно, що landing page який не навантажений скриптами та стилями швидко виходить у топ, лише кількість запитів, які можна покрити їм та їхній рівень (частотність), обмежено, все-таки landing page це більше для реклами.

Свіжий текст на сайті та фото (контент). Адаптивність, внутрішня перелінковка та поступове збільшення цитування посиланнями з інших ресурсів. Закупівля посилань та витрата великих грошей на них і не потрібна взагалі, ну нашкодити вони також не можуть, а лише допоможуть, якщо все сказане вище виконується.

SEO що робити, чого робити не варто

Орієнтуватися на Топові сайти, створені 6-10 років тому. Обійти старі сайти можна легко, застосовуючи нові технології та рекомендації пошукових систем. Той самий SSL та виділений айпі, швидкість сайту, чистий код html (без фанатизму та бажання досягти 100% показників у коді чи рівності сайту).

Сайт потрібно робити не для себе, а для користувачів і при просуванні також враховувати не власні, а чужі потреби. Перевірено на досвіді, що переробка сайту за клієнтськими вимогами (особливо якщо ви робите свій перший сайт). Майже завжди приводить нанівець усі його подальші можливі досягнення.

Зверніть увагу, що все, що зазначено стосується комерційних сайтів і не є гарантією успіху, тому що одному допомогло, другому нашкодило. Для персонального сайту або блогу нічого крім контенту та правильної мікророзмітки та не потрібно. Сайт просувати повинен лише фахівець з досвідом, який знає, що робить і в якій послідовності, а не просто начитався статей подібної до цієї.